سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

قتلمردی که همسر خود را در حوالی شهرستان گناباد خراسان رضوی به قتل رسانده و جسدش را داخل چاهی در اطراف شهرستان فردوس انداخته بود به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.
در پی اعلام مفقودیت خانم جوانی در شهرستان گناباد در روز بیست و یکم آبانماه با دستور مقام قضایی تحقیقات وسیعی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.فرمانده نیروی انتظامی گناباد درباره این پرونده به خبرنگار طلوع گفت:

باتوجه به حساسیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی بلافاصله وارد عمل شدند و در تحقیقات اولیه پرونده و بنابر اظهارات پدر زن جوان،شوهر او به عنوان مظنون دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد شوهر این زن جوان که با تناقص گویی قصد انحراف مسیر تحقیقات پلیسی را داشت در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو ندید و گفت: در روز پنجشنبه هجدهم آبان ماه همراه همسرم با خودروی سواری پراید از گناباد به سمت فردوس حرکت کردیم و در بین راه او را به قتل رساندم.
سرهنگ موسوی افزود: متهم پس از قتل همسرش جسد او را به یکی از روستاهای شهرستان فردوس که منزل همسر دومش می باشد انتقال و داخل چاه انداخته و طلا و جواهرات همسرش را نیز در زمینهای کشاورزی مخفی کرده است.
وی گفت: ماموران انتظامی با اخذ نیابت قضایی به شهرستان فردوس اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه، جسد زن جوان از داخل چاه بیرون کشیده شد. تحقیقات گسترده پلیس در رابطه با علت وقوع قتل و چگونگی این ماجرا ادامه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com